Working at Salesforce based in the German HQ in Munich since April 2015.
Starting as a Business Development Representative I was responsible for building up new customer relationships within the Automotive, Manufacturing and Chemical Industrie.
I then changed my position in January 2017 to join the solution engineering organization in which I closely work with the sales teams to support the entire sales cycle with designing solutions mainly in the CRM & Service and Apps space with customers and engage in ongoing projects to come up with new ideas to enhance business value.
Solution Study
Montag, 17. November
08:55 - 09:25
Live in Berlin
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Field Service Mitarbeitende sind das Gesicht zum Kunden – doch rund zwei Drittel ihrer Zeit fließen in Verwaltung statt in Service. KI-gestützte Agents, die CRM-Daten intelligent nutzen, automatisieren Routineaufgaben und verschlanken Prozesse. Das Ergebnis: effizientere Einsätze, motivierte Teams und ein Kundenerlebnis, das begeistert. In der Keynote erhalten Sie praxisnahe Einblicke, wie KI den Field Service von administrativer Last befreit und zukunftssicher macht. In dieser Session, erfahren Sie wie: